2013年9月9日 星期一

專題篇 - 兜兜轉轉達明一派演演唱唱會


達明一派演唱會我係第一次睇, 今次4月20-23日開4 場. 確實整個演唱會表達左好多嘢. 真係覺得好震撼,- 音響同燈光. 震到我,我都有D唔舒服.  心臟病者不宜觀看.以下是4月20日RUNDOWN:
晚節不保
半生緣 石頭記
馬路天使
崩裂
溜冰滾族  
繼續追尋
甜美生活
達明一派對
It's my party
沒有張揚的命案
今天應該很高興
大亞灣之戀
天問
一額汗 (劉以達)
我的天使(劉以達)
忘記他是她 (黃耀明)
禁色  (黃耀明)
愛彌流
十個救火的少年
你還愛我嗎
天花亂墜
排名不分先後左右忠奸 2012
下流
迷惘夜車
今夜星光燦爛
青春殘酷物記
輪流轉
末世情
一個人在途上
皇后大盜

沒有留言:

張貼留言